???

13.10.2010 16:39

Dobrý den.
Obhajobu svého tvrzení na plakátech si prozatím ponechám pro případné řízení (nevím, zdali se pan starosta skutečně rozhodne věc řešit), ale seznámím Vás s důležitým impulzem svého počínání. Ředitel MěKS Vimperk, pan Jaroslav Pulkrábek, zapsal do knihy jízd, oficiálního dokumentu k používání služebního vozidla MěKS Vimperk, že jsem já, Petr Moravec, najel služebním vozidlem o mnoho kilometrů víc, než jsem ve skutečnosti ujel. Jako zaměstnanec jsem skutečně služební vozidlo používal, ale údaje uváděné panem Pulkrábkem (trasy výjezdů a počet ujetých kilometrů) jsou nepravdivé (lživé). Pan Jaroslav Pulkrábek byl jedinou osobou, která v této době zápisy do knihy jízd vedla. Jako zaměstnanec příspěvkové organizace zřízené městem jsem žádal vedení města o zjednání nápravy, náprava však zjednána nebyla. Rada města, pan tajemník Ženíšek a vedoucí odboru kultury pan Beneš svým postojem počínání pana Pulkrábka schválili. Jediná osoba ochotná věc řešit, byla paní Dagmar Rückerová. Zmiňované knihy jízd jsou stále vydávány za platné a pan Jaroslav Pulkrábek stále vede MěKS Vimperk. Dle svého tvrzení se ničeho špatného nedopustil. Zkuste se domoci práva, zkuste vše možné a třeba budete taky lepit. Znehodnocování základních principů občanské společnosti se děje a občan o tom možná ani neví.
Já, Petr Moravec, chci, aby byla zjednána náprava. S Pavlem Dvořákem v čele města jsem se práva nedovolal.
 

Kontakt

Vimperske Noviny

vimperskenoviny@seznam.cz

Vimperk
385 01

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode